Laatusisältöjä
ja luovaa viestintää
jo 20 vuoden ajan.

SAMMAKKO VAI PRINSSI?

Ota käyttöön koko potentiaalisi.

Kaipaatko apua arkesi ajattelun kehittämiseen? Tunnistatko omat mahdollisuutesi?

Konkreettisten tavoitteiden saavuttamisen esteenä ovat monesti abstraktit asiat, kuten väärä asenne tai luutunut ajattelutapa. Kun pääsee niihin kiinni, astuu samalla askelen lähemmäs konkreettisia tavoitteitaan ja myös parempaa taloudellista tulosta.

VTM Nina Pinjola on käynyt tietoisuusvalmennuksessa yli 10 vuoden ajan sekä kirjoittanut vuonna 2014 yhdessä Ben Furmanin ja Mika D. Rubanovitschin kanssa kirjan Valmenna onnistumaan. NYT. Hän on toiminut Mediafocuksen toimitusjohtajana 20 vuoden ajan ja sparrannut vuosien varrella viestintäjohtajia erilaisissa projekteissa.

1

Haluamme ymmärtää asiakastamme. Kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita herkällä korvalla ja suunnittelemme viestintäratkaisut asiakkaan tarpeita, tavoitteita ja toiveita kunnioittaen.

2

Viiden tähden iloista palvelua.  Teemme oivaltavia ratkaisuja, jotka erottuvat joukosta. Säästämme asiakkaidemme aikaa loppuun viedyllä ja hyväntuulisella palvelulla.

3

Olemme luotettavia ja kustannustehokkaita.   Pysymme sovitussa, mutta osaamme myös joustaa. Taloudellisesta luotettavuudestamme kertoo, että kuulumme Suomen korkeimpaan AAA Gold -luottoluokkaan, johon kuuluu vain 0,3 % yrityksistä.